Κάθε χρήστης που εισέρχεται προκειμένου να κάνει χρήση των υπηρεσιών μας θεωρείται ότι συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους όρους , χωρίς καμία εξαίρεση.

H επιχείρηση δεσμεύεται για την ακρίβεια και την πληρότητα των πληροφοριών για τις υπηρεσίες που παρέχουμε

Η επιχείρηση, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται για λάθη που οφείλονται σε παραδρομή κατά την καταχώρηση των τιμών επισκευής συσκευών. Οι τιμές ενδέχεται να αλλάξουν χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση.

Η εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση σφάλματος κατά την καταγραφή των στοιχείων από τον πελάτη, καθώς επίσης και για την αλήθεια των όσων στοιχείων αναφέρονται. Μοναδικός υπεύθυνος είναι ο πελάτης.

Η εταιρία δεν λαμβάνει ευθύνη για την απώλεια των δεδομένων της συσκευής σας κατά την διάρκεια επισκευής ή/και κατά την μεταφορά δεδομένων από την υπηρεσία Soft Care.

Καταγράφουμε λεπτομερώς τον τρόπο που παραλαμβάνουμε την συσκευή σας. Η προτεραιότητα μας είναι να σας την παραδώσουμε στην ίδια κατάσταση. Ο πελάτης κατά την παραλαβή είναι μοναδικός υπεύθυνος για να ελέγξει εξωτερικά την κατάσταση στην οποία βρίσκεται η συσκευή πριν απομακρυνθεί από τον χώρο. Σε διαφορετική περίπτωση δεν λαμβάνουμε ευθύνη για τυχόν είδος φθοράς της συσκευής.

Γίνονται αποδεκτές παραγγελίες και παραλαβές / παραδόσεις συσκευών που αφορούν την εδαφική επικράτεια του Ελληνικού Κράτους. Η εταιρεία μας δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις στην παράδοση όπως επίσης και για την καθυστέρηση λόγο μη επαρκών στοιχείων του αποστολέα. Στην δεύτερη περίπτωση θα επικοινωνήσουμε με τον πελάτη, προκειμένου να διευθετηθεί άμεσα το ζήτημα. Η εταιρεία δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις για την επισκευή της συσκευής σας λόγω έλλειψης ανταλλακτικού, περιοδική βλάβη ή λόγους ανωτέρας βίας.

Ο πελάτης οφείλει να παραλάβει την συσκευή του από το επισκευαστικό μας κέντρο εντός 3 μηνών από την ημέρα επισκευής. Μετά το πέρας των 3 μηνών η συσκευή πηγαίνει για ανακύκλωση.

Δεν λαμβάνουμε ευθύνη για τυχόν υλική ζημία στη συσκευή κατά την μεταφορά μέσω courier. Πριν την αποστολή της συσκευής, ο πελάτης οφείλει να την τοποθετήσει με ασφάλεια για την μεταφορά της.

Η εγγύηση παρέχεται από την Samsung. Εφόσον η συσκευή είναι ημερολογιακά εντός εγγύησης από τον κατασκευαστή και πληροί τους όρους, επισκευάζεται χωρίς οικονομική επιβάρυνση από τον πελάτη. Για επισκευές που είναι εκτός εγγύησης παρέχουμε 3 μήνες εγγύηση για την επισκευή που έχει κάνει ο πελάτης στο κατάστημα μας. Σε εκτός εγγύησης ημερολογιακά επισκευές, αν ο πελάτης αρνηθεί το κόστος επισκευής, η ελάχιστη χρέωση για τον έλεγχο είναι 8,5€ (συμπ. Φ.Π.Α.)

Η χρονική διάρκεια της επισκευής μπορεί να διαρκέσει περισσότερο από 72 ώρες ανάλογα με την διαθεσιμότητα ανταλλακτικών ή περιοδική βλάβη κτλ.

Η microtechservice.gr δεν εγγυάται ότι ο ιστότοπος θα λειτουργεί χωρίς διακοπή και χωρίς σφάλματα.

Το όνομα και το περιεχόμενο από www.microtechservice.gr είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας και απαγορεύεται από την νομοθεσία οποιαδήποτε αντιγραφή / τροποποίηση χωρίς την άδεια της επιχείρησης.

Ο πελάτης με την παραγγελία του αποδέχεται τα παρακάτω:

Τα προϊόντα από το e shop δεν μπορούν να σταλθούν με αντικαταβολή αν η αξία τους είναι πάνω από 500€.

Η επιχείρηση στα πλαίσια των συναλλαγών της από το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν ευθύνεται για περαιτέρω ζημιές που τυχόν προκύψουν από την εκτέλεση ή μη των παραγγελιών ή από την καθυστέρηση εκτέλεσης, για οποιαδήποτε αιτία.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα ουδεμία εγγύηση μπορεί να παρέχει σχετικά με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που διατίθενται, αλλά δεσμεύεται για την έγκαιρη ενημέρωση σχετικά με την διαθεσιμότητα ή μη των προϊόντων. Δεν ευθύνεται αστικώς ή ποινικώς για οποιαδήποτε ζημία , που τυχόν υποστεί πελάτης του ηλεκτρονικού καταστήματος σχετικά με την λειτουργία και την χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Οι χρήστες συμφωνούν και αναλαμβάνουν να μη χρησιμοποιούν τo ηλεκτρονικό κατάστημα για:

1. αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου που είναι παράνομο για οποιοδήποτε λόγο, προκαλεί παράνομη προσβολή και βλάβη στην επιχείρηση ή σε οποιονδήποτε τρίτο είτε προσβάλλει την εμπιστευτικότητα ή το απόρρητο πληροφοριών οιουδήποτε προσώπου

2. αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου που προκαλεί προσβολή των χρηστών ηθών, κοινωνικών αξιών, της ανηλικότητας κ.λ.π.

3. αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου για το οποίο οι χρήστες δεν έχουν δικαίωμα μετάδοσης σύμφωνα με το νόμο ή τις εν ισχύ συμβάσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας),

4. αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου το οποίο παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων,

5. αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε υλικού το οποίο περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή τον εξοπλισμό της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών,

6. ηθελημένη ή αθέλητη παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας ή τωνδιατάξεων,

7. παρενόχληση τρίτων με οποιοδήποτε τρόπο, 8. συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων σχετικά με άλλους χρήστες.

Ο πελάτης ενημερώνεται με ακρίβεια για την διαθεσιμότητα των προϊόντων που διατίθονται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος

Αν υπάρχει μη διαθεσιμότητα ως προς ένα μόνο μέρος των προϊόντων που παρείγγειλε ο πελάτης, το υπόλοιπο της παραγγελίας, δηλαδή τα προϊόντα που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα, η παραγγελία εκτελείται κανονικά.

Οι διάφορες προσφορές προϊόντων που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα ισχύουν πάντοτε μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.

Οι τιμές και τα προϊόντα που φέρουν τη σήμανση  Προσφορά ή αποτελούν προσφορά περιορισμένης χρονικής διάρκειας ισχύουν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων και μπορεί ο εκάστοτε πελάτης να προβεί σε αγορά ενός και μόνο τεμαχίου. Για τα είδη αυτά τηρείται αυστηρά σειρά χρονικής προτεραιότητας στην εκτέλεση των παραγγελιών.

Η παραγγελία δεν είναι δεσμευτική για την επιχείρηση προτού αυτή επιβεβαιώσει την αποδοχή της ως κατωτέρω.

Τα χαρακτηριστικά των προϊόντων που παρήγγειλε.

Η παράλειψη του πελάτη να ενημερωθεί επαρκώς δεν βαρύνει την εταιρεία αλλά αποτελεί αποκλειστική ευθύνη του.

Οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων στην ηλεκτρονική σελίδα κάθε προϊόντος είναι πάντοτε οι τελικές (συμπεριλαμβάνεται δηλαδή ο αναλογών Φ.Π.Α.).

Το αυτοματοποιημένο email επιβεβαίωσης παραγγελίας που δέχεται ο πελάτης με την ολοκλήρωση της παραγγελίας του, δεν αποτελεί αποδοχή της παραγγελίας. Είναι  μόνο επιβεβαίωση ότι έχει παραληφθεί η παραγγελία. Εφόσον διαπιστωθεί ότι δεν υπάρχει σφάλμα στην καταχώρηση τιμών στο ηλεκτρονικό κατάστημα, ο πελάτης θα ενημερωθεί εκ νέου για την αποδοχή της παραγγελίας. Η εταιρεία δεν οφείλει να αποδεχτεί παραγγελία που έχει τυπογραφικό ή μηχανογραφικό λάθος. Σε αυτή την περίπτωση θα επικοινωνήσουμε με τον πελάτη για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του ή αν χρειαστεί να ακυρωθεί η παραγγελία. Ο πελάτης επίσης έχει τη δυνατότητα να ενημερώνεται για την πορεία της παραγγελίας, είτε τηλεφωνικά στο 2310557061, είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος στο info@microtechservice.gr.

Οι συσκευές έχουν την εργοστασιακή εγγύηση που ορίζει ο κατασκευαστής σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις του. Σε περίπτωση που υπάρχει εργοστασιακή βλάβη στη συσκευή, επικοινωνείτε μαζί μας και ισχύει DOA  σύμφωνα με τους όρους της Globalsat εντός 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς.

Όταν το προϊόν στο ηλεκτρονικό κατάστημα χαρακτηρίζεται ως “Διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας”, επικοινωνούμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για την ημερομηνία που θα είναι διαθέσιμο. Συνήθως είναι διαθέσιμο σε χρονικό διάστημα 2 έως και 15 ημερών.

Αν η αξία της συναλλαγής υπερβαίνει τα 499€, δεν μπορεί να γίνει αποστολή της συσκευής σας μέσω αντικαταβολής. Μετά από επικοινωνία μαζί σας, η πληρωμή πραγματοποιείται μέσω τραπέζης και έπειτα αποστέλλουμε τη συσκευή σας στο χώρο σας. Η δωρεάν αποστολή για προϊόντα του ηλεκτρονικού καταστήματος e shop γίνεται για συναλλαγές αξίας 150€ και πάνω. Σε διαφορετική περίπτωση, τα έξοδα αποστολής είναι 2,5€ για τον πελάτη.

Η επιχείρηση έχει το δικαίωμα να τροποποιεί ή να αναθεωρεί ελεύθερα τoυς όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών από το ηλεκτρονικό κατάστημα, οποτεδήποτε αυτό κρίνεται αναγκαίο. Υποχρεούται δε να ενημερώνει άμεσα τους καταναλωτές για οποιαδήποτε τροποποίηση μέσω της ηλεκτρονικής σελίδας της. Επίσης, η επιχείρηση δικαιούται να προβαίνει σε αλλαγή των τιμών των προϊόντων που διατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Στην περίπτωση που η περιοχή σας χαρακτηρίζεται δυσπρόσιτη από την ACS, στέλνουμε δωρεάν την παραγγελία σας στο κοντινότερο κατάστημα ACS της περιοχής σας. Στην περίπτωση που επιθυμεί ο πελάτης να σταλθεί στο χώρο του, ενημερώνεται από την εταιρεία για το κόστος το οποίο επιβαρύνει τον πελάτη.

Οι τρόποι πληρωμής είναι με αντικαταβολή, μεταφορά σε τραπεζικό λογαριασμό, χρεωστική/πιστωτική κάρτα.

Για το κατάστημα, ο όρος “εξαντλήθηκε” σημαίνει ότι δεν παρέχεται η δυνατότητα παραγγελίας του προϊόντος. Τα αξεσουάρ που είναι διαθέσιμα “κατόπιν παραγγελίας”, μπορεί να είναι διαθέσιμα εντός 30 ημερών. Ο χρόνος παράδοσης των κινητών συσκευών που είναι διαθέσιμα “κατόπιν παραγγελίας” μπορεί να διαφέρει περισσότερο του εκτιμώμενου χρόνου των 5 εργάσιμων ημερών. Ο αγοραστής θα ενημερωθεί από το κατάστημα για τον χρόνο παράδοσης των προϊόντων σε περίπτωση που υπάρξει καθυστέρηση.